Torsdag

Heeeejsan hoppsan!!!!
Vet att det varit dålig uppdatering nu igen. Inget vidare av mig direkt.
Men nu kommer mer info :)


Tisdag:
Under tisdagen var vi först i Mora för lite streeting. Had een jäkla huvudvärk, men kände att jag fick lite koll på hur det går till. :)
Sedan kom vi hem, körde lite pitching och sen var det stugknackning igen :D
Gick ganska bra, men inte helt som jag ville.
Massa trevliga östgötar i stugorna dock. Skitkul att det är så många hemifrån som håller till här uppe.

När vi kom hem till gosiga stugan igen efter några timmar ute i kylan fick vi oss en trevlig överraskning. Vin, öl, cider, chips och vindruvor var framlagda. Och det såg minsann ut att vara uppdukat för fest. Det blev det med. Fyyyyfan.
Blev harrys, troooor jag. :P
Det var iallafall full rulle. Jag och LG somnade sittandes i soffan, Hanna kom inte ens med ut och Mickis har tappat bort allt hon ger i princip :D hahaha
Satan så kul. Gjorde även ett kul samtal till Jacob mitt i natten :D hahaha stackars er!
Annars var det lugnt. Alla hade riktigt trevligt :=)


Onsdag:
ojojoj, det var segt.
Jag vaknade i soffan, Hade tydligen hämtat täcket för attt slippa ligga i samma rum som Roomie och Kevin.
MOAHAHAHA
Gick in o la mig där när jag vaknade iallafall. Jag har ju iallafall den stoooora sängen :D
Sedan var det stugknackning på kvällen. Jag och Jill kände en nära döden upplevelse av kylan och tröttheten.
Blev mcdonaldsmiddag igen med Jill, Malin och Marina. :)
Så somnade jag i soffan, vaknade och skulle gå o lägga moig, men det gick ju inte eftersom Kevin aaaabsoluit skulle klämma ner sig hos Jill igen. Pissträliogt-.
Hanna erbjöd sig dock att rooma med mig ist. Kanske är lika bra :P hahahahhaa


Idag - Torsdag:
Idag har det varit utflykt till Borlänge. Streeting
Fy faaaaaan så bra det gick!!! :D Kalasigt.
Stannade på hemvägen o köpte ett PT så vi har lite att göra här i stugan. Blir nog till att spela det imorgon.

Då ska mitt team tillbaka till Mora och streeta. Får se hur det går med tanke på att när vi var där sist var det dåliga vibbar aaaaall the way...
Jaja positiv inställning var det. NU KÖR VI

Jag ska försöka fixa in bilderna. Tror dock att kjag glömde sladden till datan hemma :/ Fruktansvärt!!!!!!!
Ska leta galen .Promise!



Hoppas ni sover gott inatt.
Jag saknar ihjäl mig!! BIG TIME




PPPPPPPPPUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSS




Kommentarer
Postat av: mackan

verkligen fullt upp..men kommer ni inte hinna med nån skidåkning under dom här veckorna? eller det e bara jobb,jobb,jobb:P

2009-01-17 @ 14:01:44
Postat av: Anonym

Haha, det är mest festande och jobb. Skidor har inte kommit till tid ännu :p Men det är ju en vecka till =)

2009-01-18 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0