Världens sötaste lillebror...


Tänkte lägga upp en bild på örhängena som min lillebror gett mig..
Jag vet ärligt talat inte när Mårten hade tänkt sig att jag skulle använda dessa med tanke på att jag aaaaaldrig , verkligen aaaldrig bär varken hängande örhängen eller ringar.
Jag tycker att jag ser så barnslig ut.
Men vill inte göra honom ledsen, Så jag får börja bära dem när jag är här hemma bara iallafall :P


   


Jag har en väldigt ömsint lillebror på min mors sida. :P
Ganska ofta han ger mig små paket och teckningar. Inte så vanligt för en 8åring.. Eller?
Vad vet jag egentligen.!? :P


Sen måste jag få ge ett tips till er rökare, och snusare där ute!!!

Jag har länge letat efter en tandkräm som är till för just rökare, och snusare. Som hjälper till att få tillbaka glansen och allt det dära till tänderna.
Jag kan utan tvekan rekomendera denna:



Fungerar otroligt bra!
Om man nu inte  VILL ha gula tänder...
antar dock att ingen av er är speciellt intresserade av att ha det... :D



Nu ska jag gå och städa en av mina garderober.. Ingen klarar ju av att ha det såhär. Brukar alltid hitta sånnadär "bortglömda" kläder när jag rotar runt i röran. Ganska kul o se vilka fynd man kan göra idag :P



Någon mer som har det på det här sättet?
Känns så jäkla tråkigt att hänga upp kläder på galgen.. Undra om det bara är jag som är lat?
Usch i vilket fall...

Nu är det KAFFETAJM!!


TJINGELINGEN






Kommentarer
Postat av: malin

http://molliy.blogg.se/2009/january/tavling.html



:D

2009-01-06 @ 12:46:55
URL: http://molliy.blogg.se/
Postat av: mackan

en annan sak kan ju vara att sluta röka, så slipper du dom där gula tänderna;)o stökigt i garderoben vem har inte de:P sant det e jäkligt tråkigt o hänga upp kläderna på galge, lättare o bara kasta in kläderna:)

2009-01-06 @ 17:42:47
Postat av: Maria

Jaaa, jag vet det. Men alla är inte perfekta. Så lägg ner det där snacket med att sluta röka, lättare sagt än gjort!

Jaa fy satan. inte det minsta kul att städa garderoben. Men skönt att rensa lite.

2009-01-06 @ 18:13:50
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0