Wazzzuuuup? :)

Idag har det varit en sån där bra dag.!


Vaknade sent o gick o sola med Sandra, välbehövligt kan jag lova.
Bokade tatueringstid och köpte bodywork-cdn... Jacob får 2 veckors träning på World Class... även det välbehövligt :P hahaha

Sen blev det gymet.
Var grymt skönt. Är ju fortfarande genomförkyld, men kan ju knappt sova för ångesten över att inte ha rört på sig ordentligt...
Så blev inte så hård träning. men iallafall. Känns bättre i kroppen :P
Imorgon blir det tidig tripp till gymet, ska på möte med muff, vilket jag kommer sitta i styrelsen för från söndag o framåt (  ;D  )  så det blir att träna vid halv 9 typ. Inte likt mig. men sen kommer jag inte kunna träna förns på söndag eftermiddag. Så det är bäst att passa på!!!

                                 

Kom o träna med miiiig! :)
Alla andra tränar ju på  sol o motion.... Men kanske tränar bäst när jag är ifred... vet i fan.
Såg att cliff är instruktör på boxen, så ska smita in på det passet på tisdag kväll... moahaha


När jag var på väg hem fick jag ett samtal från en vän till familjen.
Hennes frisör behövde folk o ville komma i kontakt med mig. det hade låtit ungefär:
" Jamen jättebra! Då kan jag träffa henne på söndag o sen kan vi göra klart allt på måndagen"
Så jag h ar ganska goda vibbar av det ändå :P
NU jagar jag hårmodeller dock så att jag  kan visa vad jag kan.. Inte  det lättaste när jag klippt o fixat alla jag känner i princip.. borde nog ringa till Anneli o kolla om hon kanske ställer upp. :) Vore kalasbra ju!


Nu blir det att surfa runt lite. Kanske hittar på nåt mer bra till min tatuering....



Ha en bra Fredag snuttisar!




TJINGELINGEN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0