yeheeej

Japps, Idag är jag glad =)

Vis 12tiden gick lillasyster Simone och jag till badhuset o simmade och bastade.
Passade på att sätta i en hårinpackning med så nu lär ju håret vara lent ett tag :P






Väääldigt skönt! Kommer att dra mig ner till simhallen på söndag igen ta mig tusan! Man blir helt slut i kroppen. Men inte kunde vi gå hem o slappa ner oss för det!
Nae utan sen gick jag till Anneli och lämnade hennes plattång och efter deeeet gick jag hem igen :)
Så det blev en jäkla promenad. kallt.. men härligt att röra på sig rejält.

Blir troligtvis nån mer promenad senare sen , annars kan det bli svårt att sova gott. har så mycket jobbigt i tankarna att jag måste sysselsätta mig tillräckligt för att det kanske går över eller ändrar på sig. :)

Älskar att simma. Vatten är verkligen mitt element. Att bara kunna flyta omkring. Idag var det inte speciellt mycket folk heller.
Och basta ska vi inte prata om, Heeeeelt underbart!
Ge mig väääääääääärme!!!!!!!

Nu ska jag se på yrrol, det är ju sveriges sjukaste film. Kalaskul.


Ha en bra fredag.! *Antar att det är party på G ;D



Tjingelingen!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad skönt att basta!

2009-01-06 @ 03:15:31
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0