Ännu en Tisdag....

Och jag som trodde att det var måndag...
Vad hände med gårdagen!? :O


Det har varit en slapp, men ganska lång dag,
Vaknade på morgonen, käkade frukost ihop med Sandra
Promenerade hem till henne för att hämta hennes plånbok, sen vidare till Hageby Centrum för att inhandla hårfärg till oss båda.
dåååå får jag ett sms från JonasPlutten från Stockholm. Det visar sig att den korven kommer att befinna sig i Norrköping över dagen, men inte unde jag ses. Hiiiimla tråkigt tycker jag!
Sen gick vi hem och såg till att få fina nya hårfärger, samt färgning av ögonbryn och ögonfransar.
Sandra fick sig en uppfräschning med en klippning med, och jag blev mörkhårig igen! :P Nu sitter jag bara och överväger om jag ska ta o klippa lugg igen.... är lite småsugen på det.. :P
Sen käkade vi kalas-smarrig middag och kikade lite på tv innan jag följde henne hem.
En lugn Skönhetsafton med andra ord :P

Eller ja... ännu en gång vet i fan om vi var så vackra..
Här står vi och väntaaaaar på att ögonbrynen ska få sig lite färg ;P
Men vad utstår man inte för att bättra på det yttre lite!? :D





Sorry Sandra. Men den här minen är faaan OVER THE TOP! hahahaha



HAHAHAHAHAHAHA
Heeeeelt underbart!
=D

Nu blir det att glo på tv o sen hoppa i säng. Nattinatti




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja Maria inte den finaste sidan av mig men va fäään Nu vet vi i alla fall att jag skulle bli skitful som tjock så träningen lägger jag aaaldrig ner :D:D:D

2009-07-23 @ 18:42:07
Postat av: Maria

Jag tycker du är skitnygg! :P

2009-07-24 @ 15:41:17
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0