Danmark - tyskland


Hemma efter en underbar helg! =)
Kom ner till Danmark runt 20 på fredagskvällen.
Blev att kika in på rummet, duscha, klä sig och ut och ta lite drinkar på Danmarks gator =) Hiiimla underbart. Träffade mycket kul människor.

Lördag innebar shopping. Fan vad roligt det är att shoppa i Köpenhamn!!!
Hittade skor, klänning, leggings och hårspray :P hahaha
Slocknade som en gris när jag väl kom tillbaka till rummet. Vaknade, duschade, klädde mig o ut o tog en drink igen. Men blev n väääldigt lugn kväll. Hållt igång på stan hela dagen, o sen skulle vi tidigt över till Tyskland under Söndagen.
Så käkade middag runt 00.15. Helt sjukt, sen tillbaka till hotellet för några timmars sömn.


Söndagen blev det som sagt att hoppa upp tidigt. Käkade för första gången i mitt liv en ordentlig hotellfrukost. ganska nöjd med mig själv. :P

Så satte vi oss i bilen och jag fifflade igång GPSen och off we were. Fan så de kör där nere! :P

Båten över till puttgarden.. så stavas det väl inte ens. men det skiter jag i. Något liknande var det iallafall :)

In på Boardershop och j ag hade inställningen att jag skulle varken ha godis eller sprit.

Det sprack när jag såg priserna.
Jag handlade hem lite sprit och en jääävla massa vin.
Hittade otroligt nördiga godis-skapelser med som jag kände ett behov av att släpa med mig hem..!
Vidare till Kalles där det blev ännu mer vinhandlande och massa cider.
(  läs: Laddad för party )
Så var det bara att sitta i bilkö till båten  i ungefär 2 timmar. Under den tiden ville jag mörda minst 10 st. Guuuud jag hatar bilköer. gaaaah
Väl på båten blev det en smörgås och kika ut lite över havet. Otroligt trevligt. Blåsigt, men trevligt.
Sen var det roadtrip heeeela vägen till Lund där vi plockade upp min bejb Sandra. Hon hade haft en trevlig helg nere i Skåne minsann ;)
Vidare till Växjö till Mikaels nya hus för att lasta av hans sprit, och gjorde ett stopp för Mcdonaldsmiddag. jag var hungrig!!
Sandra o jag lekte klappleken för fulla muggar tills Sandra slocknade i baksätet. Så fick jag roa mig själv. men det gick bra.
Spöregnade när vi rullade in i ÖStergötland. Kul.....
Så var det bara att släpa in allt som var mitt och så slocknade jag efter många om och men....
Underbar helg! UNDERBAR
Bara att få komma iväg från Norrköpingsstad gjorde otroligt mycket.


Här kommer lite bilder. Jag var inte ett dugg flitig med kameran denna resa... otroligt dåligt av mig!

Här ska vi över bron:

                                
 
   

                                



Hotellrummet var OTROLIGT fint tycker jag :)

   



Åkte skithäftig cykeltaxi och kände mig allmänt efterbliven.....

 


Seeeeeeen vare shopping! :D
Finfina italienska skor, Karen millen-klänning, spray från sacha juan, kort tröj-jacka och ett par leggings :)

                                    

   

                                             




Lyckades få eeeen bild på mig själv :P






Så var vi på väg till Tyskland:
Häftig bro, gräs mitt i motorvägen och båååt-tur =)

   

                                              





Så blev det godis och alkoholinköp =)

   

                                   






EN SÅN JÄKLA HÄRLIG HELG!!
Jag behövde det verkligen med :)
Så nun hoppas jag  på en liten tripp snart igen.
Planerna finns ju på tal om vi säger så.
sån jäkla bra sommar det har varit hittills. Jobbat en hel del men satan vad jag känner nu att det har varit värt det!




Sovtajm. Imorgon kommer Sandrew och käkar frulle med mig efter morgonpromenaden.
sleep tight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0