ett glas vatten

Joo jag sitter här i sängen med ett glas vatten brevid mig o kan inte riktigt sova.
Inte bara för att jag har total rethosta, utan för att jag känner saknad.

Hur fan blev det såhär :O
Jag tycker du kan komma hem. Saknar dig faktiskt.
O hur erkänner man det? Ska man hålla käften kanske?
blir tokig



Har varit en lååång dag.
5 maskiner tvätt och regnväder. sen rethostan uppepå det.
jaa, jag måste ju klaga lite.
Har ni nånsin haft den där nuharalltingvaritbrasålängeattnåntingsämremåsteinträffa-känslan?
Jag har den just nu.
Känner det i magen lixom. har inte ro

Imorgon tänker jag gå o träna. lääääänge. har saknat det som tusan. O sen blir det att dra ner till Frida o snacka med hennes chef. Jag SKA ha det där jobbet.! vore perfekt.
kommit in på komvux nu med. Helt UNDERBART
Äntligen kan jag börja på allvar att ta mig in på juristlinjen. massa roliga ämnen som affärsjuridik, rättskunskap och  psykologi. Är så taggad man kan bli!

Ändå har jag ingen ro i kroppen.
varför?



Fick hem min nya bh idag med. Grymt läcker :P haha Inte ofta jag hittar underkläder jag verkligen gillar :P haha alltid ett evigt letande. men denna gång överträffade jag alla förväntningar! :)
oooch fick ett par solglasögon på köpet! hahaha



btw... JOHANNA, kom o klipp mig snarast möjligt!
                               :D



NattiNatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0