goooold

Youre gooone!
WONDERFUL  
asshole


Idag har  det regnat. jag somnade en stund i soffan.
vaknade med ett ryck och bestämde att mamma och jag skulle minsann gå o hyra film. så det gjorde vi. Blev 3 filmer, en påse chips, som jag inte ens öppnat än (!?) , en chokladkaka och en flaska cocacola! YEAH
uppladdade med socker o mummsiga gejjer slår vi på den första komedin, helt sjuk så dum den var.
Efter det ringde Frida
Bilträffen
Hade ju glömt bort den efter min stund av hastig skönhetssömn....

Blev att hastigt som tusan slänga på sig ett par jeans en tshirt och en jacka. Vet knappt hur jag såg ut när jag sprang ut genom dörren. Kände mig som en luffare ... blöhööö

Blev att kika på lite bilar.

Blev fundersam vad alla volvobilar hade där o göra.. de vill ju inte visa upp sig iallafall, för om någon känner att de vill visa upp en gammal volvo från 1988 så borde tänka om. INGEN är imponerad när bilen är så fruktansvärt ful!

Fan vad jag hatar volvobilar!

Inget svenssonliv när jag blir gammal iallafall, den saken är klar!

Sen blev det race. Rikad ville ju testa, och undan gick det faktiskt. Niiice. Sen åkte vi hem, nöjda o glada,

förutom Frida, för hon hade ont i magen :/

sååååå, nu ligger jag nerbäddad under en filt i soffan, nördar på msn, vilket har blivit lite av en favoritsysselsättning den senaste tiden. Riktigt patetiskt.
Ska skaffa mig ett liv så snart jag får en liten lucka i mitt internetnördande!!!



Och inte fick CA någon klippning idag.
Får se om vi tar det imorgon dådå... haha stackare. Vilken tid det måste ha tagit med håret idag dådå!?
men imorgon, om du har tid. Så looooovar jag att vi tar det då! =)


Nu inatt landar Sandra. remember!?
Hon borde ju kommit ur flyget nu iallafall!? trooor jag. som vanligt förseningar där nereifrån. livet på en pinne.
Sköööönt att ha dig hemma iallafall! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0