Heaven on earth!

Kom preciiiis hem från Frida :)

Vi spinner planerna om världens grymmaste fest ihopslaget med min 20årsdag  i slutet på oktober.
Håll koll folks! DETTA ÄR INGENTING NI VILL MISSA!! sååå mycket kan jag säga. ;P

Inbjudningar är på g. Ska bara fila ihop nåt riktigt bra först så att ni förstår exakt huuuuuur bra det här kommer bli! :D

                                                

                                                      Vi är grymma festplanerare!

jag borde egentligen packa inför imorgon.. men jag är så uppspelt. :D
har aldrig haft nån såndär ordentlig brakfest . men nu jääävlar!
pelle, vi kommer klubba er badhusfest gånger 10!!
Håll koll på om ni är en av de  underbara godingar som kommer få en inbjudan! ;D



Men för att återgå till morgondagen..
Vi påbörjar vår resa från norrköping runt middagstid som sagt.
Har massa saker jag vill göra både i köpenhamn och Tyskland. Shoppa, tivoli,
äta räkor ( ja, jag har lärt mig äta det nu ), tillochmed, ska jag dricka öl! :D
Jag ääälskar att ha spontana kompisar som gör resor på det här sättet. Loveitloveitloveit!


Packningsdags, sen sova!
TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0