hemma i sverige igen. direkt från kreta

Det gick undan.
Hittade biljetter för en vecka för 700 kronor
hade 2 timmar på mig att packa
Johanna körde mig till arlanda
o sen bar det iväg!

låter bilderna tala för sig själv lite grann. :)

  

  


  


  


  


  


  


  


  


  


  .


  


  










Det va en såååån mysig vecka med bara massa sol o bad.
vackert väder o sand mellan tårna.
kackerlacksjakt och smarriga drinkar.

Jag kommer åka iväg igen snart!



förhoppningsvis kommer jag även dela med mig av en vacker liten filmsnutt där vi jagar en kackerlacka sommysigt nog hittat sig in i vår säng. " den som väntar på nåt gott...." ;D



TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0