hujedamig

Det har varit en OTROLIGT lång dag.. eller .. långa dagar.

varit ute på landet o grillat o haft mys =)

















Så har jag firrat Frida i håret :)

   Jag diggar den nya färgen! :)


Så var jag och hälsade på ett nytt jobb, vilket jag känner kommer bli skitbra!
Man kanske faktiskt kan trivas med. Plus att jag kommer få jobba mänskliga tider. haha
Så vi får väl se, förhoppningsvis kommer jag kunna stanna där bra länge. Och inte tycka
jobbet är piss när jag vaknar på morgonen.


Imorgon är det planer på att åka till ikea, och efter det måla hallen. Men det är ännu lite diffust om det faktiskt blir av :P Skulle vara skönt att göra nånting annat. bara komma bort :)
Men det visar sig. Nu är klockan jättemycket och jag borde verkligen sova. Men får ingen ordentlig sömn. Hostar så mycket att jag vaknar var 10onde minut. Precis tokig.
Men ska ge det ett försök.


PussiPåsk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0