jamen..

IMORGON KOMMER SANDRA HEEEEEEM
Glömde jag ju att säga.

hon landar 23.50 på arlanda, så alla ni som vill möta upp henne med blommor, choklad och beundrarbrev kan se till att vara på plats när planet landar ;D
Jag vet att jag skulle stå där om jag bara kunde!!!


                                                             


Och Berra har åkt på 3veckors kalasresa!
Den jäkeln. Liiite avis man blir!

Jag vill också iväg igen. Måste komma bort minst en vecka nästa månad igen. O sen blir det bara att jobba nonstop så jag har pengar till en redig långresa i vinter.
Phillipinerna ( stavas det ens så?) är ett önskemål.
Nån som har ett bättre förslag?
O säg faaaan inte thailand. Finns ingen motivation att åka dit. inte just nu iallafall :P

Men tips uppskattas! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0