känns som långfredag....

Fan vilken lång dag det har varit känner jag.
Fick inte mycket sömn inatt. Hostar fortfarande som en galning. :/

Johanna, Min ängel, Kom och klippte mig idag!
Fyyy fan. gissa om jag är glad!? :D haha välbehövligt som aaaldrig förr. Nästan det enda jag tänkt på i 2 veckor eller nåt.

Efter det åkte jag till Frida, kollade när hon satte upp väggdekor, drack en kopp kaffe, åkte o jagade efter nån snygg hallmöbel o sen blev det till att cykla hemåt.

Då ringde Johanna och jag följde med till Manesa med lite nytt folk.
Var trevligt även om jag och Alina dock mest pratade jobb. Kan ju inte gå annat när 2 säljare sätter sig med en varsin dricka!? :)
Trevligt, men segt eftersom jag inte skulle ut.

Kom hem till mammsen som fortarande var vaken, såg en film ihop med henne o smällde i mig lite glass innan jag gick o la mig. somnade som en stock
men blev väckt
av ett MYCKET oväntat samtal.
ganska skoj. ett tag, inte när jag kom på att jag skulle kunna somna om med.
För det gjorde jag inte.

Telefonen ringde ca 03.15....
Nu är klockan 05.36....
Så jag gav det iallafall bra med tid....


Ska o klippa kussen imorgon o sen får vi se om jag hinner med lilla rara Chrille med. Maybe baby
eller ja... snarare om han  hinner mellan släktträff, födelsedagspartajj o allt annat :P


Hoppas ni sover som änglar därute!

Love!

                      







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0