kanonkul!! :D

Visst. Kul att ha en finne på kinden då... eller ja.. snarare ett köttsår.

Idga är jag nämligen utbjuden på teater! =D
Så himla roligt känner jag.!
Senast jag var på teater var när Bea och jag jobbade ihop på NK och jag fick
biljetter av en gammal dam som köpte hårvårdsprodukter av mig.
Och deeeeen teatern var sjuk! hahaha så himla trevligt hade vi!

Så jag har samma förväntningar till ikväll... :)
Spännande Spännande Spänannde!



                                        

Jag b ehöver det. jag behöver komma ut o göra nånting annat. :)
Och det är inte varje dag någon bjuder med en på teater. hohoho.


Nu blir det duschen. har varit på gymet, men inte pallrat mig in i duschen än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0