LaLaLaLaLaTrallalla

" regnet det bara öser neeeer .... "
Sjukt mycket det har regnat.

Jag gav mig till o med ut i rusket, för att cykla ner till moster och klippa henne och kusin Josse.
Otroligt vackra blev de, men självklart fick inte kameran följa med. Typiskt. Med tanke på att det inte hänt mycket
idag så vore det ju kul att ha bildbevis på att man gjort NÅNTING vettigt.

                                                                  

Planerna var ju att följa med till Ikea, men de åkte utan mig :(
Så var det planerna på att måla hall, det gick visst också i stöpet. Sånt e livet på en pinne.



Så måste  jag försöka få tag på sandra snuttan med.
Når inte fram till henne och banken har gjort nåt riktigt lurigt med mina pengar. De fattade inte mitt problem på telefon, så jag ska gå dit imorgon och fixa med allt.
Så att Sandra har sina pengar. otoligt att det alltid ska vara nåt :S kanske borde byta bank!? gaaah


Nu ska jag iallafall börja kvällen med att ta en dusch.
ytterligare nånting vettigt gjort.
Bara för att man har tråkigt så behöver man ju inte lukta skit 
;D




Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0