Lill-Lördag.... right!?

Idag kakade Sandra o jag frukost igen.
Lite trevligare med sällskap =)

Sen slappa vi lite innan det blev hem till Sandra.
Hon städade o jag kollade på.
Vidare till Ica strömmen o sen hem till mig för lunch.

Har precis duschat o sen blir det förhoppningsvis en liten sväng till manesa. Tror att Erika skulle med också. Så det blir kanonkul! :)


Är så himla rastlös.
Och så blev jag jättejättebesviken på en kompis idag :/ Känner mig faktiskt lite sviken..
Att se det rakt framför fejjat...
Varken Sandra eller jag är väl förvånande. Men det här var fan i mig att gå över gränsen! Verkar ju inte ta till dig nånting utan du bara gör det o tror att det är lugnt. Det är det inte.
Fattar inte vad man kan ha gjort för att du ska göra såhär. Är det så svårt att bara säga nej?
Vi fattar det iallafall inte.


Jag har suttit o skrivit ihop en liten inbjudan till höstens partajj med... men det var fan inte lätt. Har ungefär 5 st olika... men allting nåt jag vill ändra.. på allihopa :P
Ska sitta o knopa lite med det där, sen slår jag en signal till Sandra o korkar upp vinet!
Manesa nästa.


TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0