Oh herreguuuuud!

Jag tycker faktiskt synd om dig.
 men.....
karma.. och återigen karma....!!! :D

Följande konversation fick jag höra talas om idag.
Och jag skrattade. Så jag tjöt !

- Du vet maria, det är väl din kompis?

- eh jaa.?

- jaa, jag bara tänkte, hon är väl inte tillsammans med han....!?

- oh herreguuud nej! för faaan!

- neeej, jag tänkte väl, vilken tur! Hon kan ju få MYCKET bättre!

- haha jag vet

- jaaa, asså, han är ju inte ens snygg!


HAHAHAHA
Jag tackar dig C ! Det gör jag verkligen!
Egot fick sig en push på någon annans bekostnad.
Illa illa, men det är fan heeelt klart värt det!
HAHAHAHAHAHA

Täääänk att folk känner att de måste berätta alla konstiga saker du gör!? hahaha
Det är som någon form av underhållning nu för tiden.
och vilket foooolk HAHAHAHAHAHA
I feel you! det kan inte vara lätt nu!
AHHAHAHAHA


Oh herregud, det var ju lixom glädjestunden på dagen och jag höll på att glömma den.
huu, tur att jag kom på det!
Då kanske jag kan somna gott nu.
När jag har fått en egoboost. Får man höra detta oftare skulle jag väl flyga på moln. hahaha
o huuuur mår du!?



Höres o synes
nu blir det skönhetssömn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0