regn o rusk.

Man kan ju tro att vädret borde vända och bli fint igen inom en snar framtid.
Men jag börjar tusan tvivla.

KusinEric var precis här och fick sig en klippning.
Blev otroligt bra! :) Men inte fan hann jag ta en bild. De skulle ut på landet,  så allt gick i en jäkla hast.

Så nu ligger jag i soffan och funderar på vad jag an underhålla mig med under dagen idag. Nåt förslag?
Det enda jag med all säkerhet ska göra är att ta en låååång varmdusch och firra en hårinpackning.

Faaaan så tråkigt det är idag.
Och det är ju ändå lördag.. jag är lugn... nånting kommer att hända idag :)


tack för att du ringde. Även om jag inte vet om det var för min skull eller helt för din egen!? :P


TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0