Sthlm

Jag längtar tillbaka.
till allt egentligen
lägenheten
tunnelbanan
trängseln

till o med stressen...

Måste nog åka upp dit o vara där ett längre tag ganska snart känns det som... nödsituation :P haha


Idag var Sandra här o käkade middag och pratade lite skit.
Jag trodde att jag skulle ha Chili idag, vad hände Frida!?
Nu sitter jag och mammsen o kollar på The BrreakUp.. ganska skojjig än då länge. :)


Imorgon blir det gymet.
    :D
Hostan har gett med sig lite så jag känner mig säker på att kunna sätta igång lite försiktigt.
Så blir det kanske klippningar.
Men ska börja dagen med att bjuda mormor o morfar på kaffe =) Ett tag sen man såg dem!


Nu ska jag kika klart på filmen o gå igenom lite gamla bilder. Vissa av dem ska inte sitta i album längre =)


Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0