vidrig dröm...!!

Ibland undrar jag om det ligger nånting i mina drömmar...
jag drömmer ofta om att någon vill att jag ska dö :S Och oftast gör jag det tillslut med.. men inatt var det annorlunda.

Mamma o jag h ade precis sett nån dokumentärfilm om hitler och judarna. självmord och massmord.
Och på nåt vänster så följde det med mig i drömmen.
Jag var bara ett barn och så försökte hitler då förgifta mig med en sån där kapsel så jagskulle dö, första gången dog jag inte.. inte andra heller. Men jag var jättedålig o hallucinerade.
Det var helt sjukt.
Och jag var heeelt säker på att det hade hänt.
Så när jag vaknade kände jag mig förbannad på riktigt.

Ska ner till gymet nu snart innan mamma kommer hem, så jag är hemma lagom tills hon har lagat maten klart ;P


Sen har jag tvingat folk att följa med oss ut idag. Förfest hos Sandra.
Men nu vet jag inte ens själv om  jag vill följa med. haha
Bara sett till att få dit nååågra jag känner iallafall. Resten får Sandra som är värd för stället sköta om :D
jaja, vi får se hur det blir helt enkelt. Mötte nyss upp henne o lämna av alkoholen, så det var steg ett.

Nu blir det gym
Sen äta
duscha
gräva djuuupt i garderoben
klä på mig
försöka sminka  mig
o dra till sandra...
oooooom jag nu inte hinner det så blir det väl så att jag får möta upp dem sen. :)
ALLT är under kontroll.
som vanligt lite av ett kaos i skallen bara.
Borde jag låta bli..? jäkla humör man är på...



Full fart till gymet.
TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0