ännu en lång dag

Stått i Domino idag med tillsammans med Alex.
Gick lite sämre idag...
Carolina kom vid lunch, lämnade avtal och så käkade vi lunch tillsammans. Mumsfillibabba var det kan jag lova. Första gången som jag tog en ordentlig lunch och faktiskt satt ner och åt ordntligt och inte bara slängde i mig nånting snabbt, som en macka eller banan. Så det var mumma

mammsen kom förbi med och vi gick och la vår röst i EU-valet. Nu jäklar är det gjort! :)
Skönt.
Har ni lagt er röst än? Om inte, så gör det NU!
Det är viktiga grejjer detta! =)

Sen kom jag på att jag har panikbråttom att få ihop min outfit till partajjet med phonehouse på måndag. Så jag sprang till Glitter faktiskt och tokshoppade in lite små skitsmycken för att se lite fin ut =)
Det blev både en hågrej, armband o halsband, och bara för det, så fick jag med en strandväska! :P
Hurra hurra.... typ.... =)

                                                                     


                                                              

                                                                     

                                                                     

Yes!

Mamma sitter just nu och syr på min klänning , så det är lite spännande. Mina nya fina skor med.
röda och grejjer, nu jäklar slår jag på stort enligt mig själv... jag som aldrig velat ha nåt rött på mig.. men jag tänker faktiskt ha dom på mig! inte balla ur och byta som alltid annars...  :P


För min del blir det att regga avtal och dricka en kopp kaffe för att sedan krypa ner under täcket.
Jobbar 08.30 - 00.00 imorgon. Så jag har en jäkla lång dag framför mig! :)
Nu tar vi oss an Katrineholm! :)


Sov gott mina änglar!
TJINGELINGEN



Kommentarer
Postat av: Jannie

:D 0704874849!!

2009-06-07 @ 18:04:46
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0