Hoj Hoj

Hoppsan, sorry för dålig uppdatering!
usch usch!


Måste ju visa er hur kalasigt det var i malmö!
Vi bodde i ett jäääkla nice rum! Delade med Martina och Elin, tragiskt nog syntes vi näst intill aldrig eftersom vi inte alls jobbade i närheten av varandra eller samma tider...

  

Första dagen i Burlöv var allt annat än rolig! Regnet vräkte ner och stormvarning på radion, 3 olyckor upplästa i radion bara på väg till burlöv från malmö, vilket är ungefär 10 min... totalt utflippat... men till location åkte vi... Visste inte ritkigt hur vi skulle göra. Men vi ordnade till det med kartor och mobiler upplagda i bilfönstret, och när nån väl kom förbi sen så skuttade vi ut och haffade honom. Åkte hem tidigt dock... :P

 


Men det var en jäkla kul helg nere i Skåne.
Införskaffade mig till o med ibiskort.. upptäckte jag när jag kom hem till Norröping. var en totalgalen helg! Mycket behövligt!

men nu är jag hemma i Norrköping som sagt. Haft huvudvärk sen i söndags och inatt kom febern. Så idag var jag faktiskt hemma......
Imorgon måste jag dock gå så att inte Andreas behöver stå själv och jobba, även om jag inte tror det minsta på att han behöver någon hjälp alls! han är gryyyym! :)

Nu ska jag ta en ipren till o gå o lägga mig!


TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0