NU, mina vänner, ska jag berätta...

Den senaste veckan har det hänt en massa saker faktiskt,.,.,,


Först stod jag och alex på marknad i Katrineholm. Taskigt väder, så människorna var ju inte  direkt trevliga. Alex och jag höll humöret uppe en del ändå! =)



 


Sen fick jag åka med Mike upp till Smedjebacken' i närheten av ludvika.
Funderar på om snubben som ritat rummet var full, eftersom det stod ett handfat mitt i rummet...!?



Stod på marknad även där. Hade noll energi och var så himla trött. Inte så jag ville sova, men heelt slut i huvudet.
Andra dagen dock, då det spöregna och inte var en människa i sikte så var jag på topp! Fick iväg abb iallafall, så jag var nöjd trots omständigjeterna.
Sen var det skräckturen emot Stockholm!
Mike och jag ligger på E18, eller om det var 66an... spelar väl egentligen ingen roll... men hur som helst brakar vi av vägen, kraschar och drar ner oss. det var en jäkla cirkus med poliser och ambulanser. Varken jag eller Mike skadade oss något nämnvärt sådär, som tur är. Men fick min nacke röntgad och grejjer.
men bilen ska skrotas....

                                                    

                           

                                           

                  


                                      

Vi spenderade en natt på Ibis i Västerås, sen hämtade Alex upp oss och det blev att åka till sthlm. Huvudkontoret och sen på kvällen var det ESAn. Jäklar så kul det var! Men självlart kom inte  kameran med. :/ Hoppas på att bilder ska komma upp så ni kan få se hur roigt det var! =)

                                

Sen skulle vi minsann åka efter Alexs GPS när vi skulle ut ur stan, varför lyssna på mimg som bott däruppe i flera år!? Nae, abolut inte. men efter att ha virrat runt ett tag så tvingade jag Johan att bryta av och vi kom ut på rätt väg =) Stannade ocjh käkade allihopa på Heron city. Blev italienskt  =)

Johan gjorde världens sämsta parkering! Kika på detta:
             

Så åkte johan och  jag vidare ner till markaryd, där jag ligger nu.
Vi stannade till på Brae hus också. Kasst väder, men man måste ju hinna med liiiite sevärdigheter med!? =)

    

                                   


Så idag då, så  har det varit full rulle hela tiden.
Idag har det varit pisslite folk.! så smått tråkigt att åka hem med dåliga siffror, men det är lixom inte alls nånting som ska påverka morgondagen. Fullt ös!

Ska ta en ipren emot mina smärre smärtor efter kraschen, duscha o sen blir det att sova.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0