onsdag

Och jag är helt slut.
Jobbat hela dagen... igen.

Mitt liv är verkligen inte speciellt spännande just nu. jag gör ingenting annat än jobbar....
Men iofs så kompenseras detta av att jag har ett vansinnig kul jobb och ett jäkla bra team!

Idag kom min favoritnissa förbi och vi gick o shoppa skor.
Hittade faktiskt ett par att ha på mån då det är partajj i Sthlm med hela Phone house.

  

Fina va? =)
Med en snygg liten svart till!   !? Blir det godkänt eller ratas det helt?
hum....

Ska bli jääävla kul att få släppa loss med gänget lite iallafall. Trist att ellinor inte kommer med, då blir det jag och Carolina med grabbarna från vårat team, men efter vad jag har hört så är det bara riktigt nice människor som jobbar på TPH. ;P
Jag är laddad! Fan så kul det ska bli!!!



Imorgon är det dock jobb ännu en dag i Domino, fan vad jag börjar tröttna på att stå där.
Men jag får ju iallafall iväg nånting. Inga nollor denna vecka. Känns otroligt skönt måste jag säga!
Fick sms från kontoret igår som sagt. jag somnade gott! Riktigt gott!
Mår lite3 halvdåligt över att inte ha presterat lika bra idag... typiskt!



Nu ska jag hoppa in i duschen o sen blir det lite slapp framför tvn o ta nånting o käka innan det blir läggdags.
TJINGELINGEN




Kommentarer
Postat av: Simone

Vilka fiiina skor ?! Du hittar jämt fina skor ;O ;D <3

saknar dej !

2009-06-06 @ 21:44:07
Postat av: maria

haha tack. Då får de godkänt då!? =)

saknar dig med!

Kommer nog hem från min lilla turné snart.Då får vi se till att ses! =)

Halsa pappa o Jim med!

2009-06-07 @ 16:12:28
URL: http://mariaaskeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0