äntligen

ÄÄÄÄÄNTLIGEN

Snart kommer Johanna hit och klipper mig!
Soooom jag har väntat!

Sitter och kikar runt lite om man kan få lite inspiration till en ny frisyr.. =)


Sen får vi se vad som händer.
Skulle vilja sola en gång..
Tåget upp till Sthlm går 20 över 8 imorgon bitti... SÅ det blir till att skutta upp otroligt tidigt...
Ojojoj, har inte gått upp innan 9 på typ en månad, så det blir en utmaning :D

Ska sätta mig och fixa naglarna o sånt ikväll med, välja ut kläder. Vet ju inte ens om jag ska vara kvar i sthlm sen, eller om jag  kommer vara kvar ett par dagar....
Får ta o ringa upp till morbror... kanske blir kvar tills fredag iallafall! :)


JOhanna! Ta med dig nån sån där stooooor handväska! :D



Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0