chock!

Vad fan händer med melodifestivalen? :O
Hur gick det här till?
Jag blir så trött, när man väl , för en gångs skull sätter sig ner o kikar på heeela melodifestivalen så stämmer ingenting plötsligt!? :S

Nu vill jag inte vara varken cynisk eller trångsint här, men hur fan ska vi lyckas kvala in med en jäkla operalåt där knappt NÅGON förstår vad människan faktiskt sjunger om? :S
Kanske bara är jag, men en koll av människor som väljer låtar till melodifestivalen kanske borde göras, eller så borde den gruppen sparkas och nånmed lite musiksmart tillsättas...
Annars kommer ju melodifestivalen snart dö ut.. man kollar med ingen bryr sig..
Jävlas folk med rösterna? :S

Jag tycker absolut att det var coolt av henne att göra sin grej o allt det där, men att sen hon skulle kunna klå allihopa o tävla för sverige?
Det kan hon ju inte ens själv ha trott!?



Jävla bajs





Ska lägga mig och läsa en stund tror jag . skriva mer i mitt block och se hur det blir imorrn, för under kvällen lär man ju inte höra nåt...
Klockan är lixom redan 22.... Ledsen iu ögat o känner klump i magen, men det försvinner väl antar jag.
Hoppas jag .... iallafall...


Har varit dån nörd i flera dagar nu. Inte gjort nånting.... Tragiskt eller hur?
Men det har varit sååå skönt att skutta omkring här ute på landet, kläderna utochin och skorna på fel fot...
( för vem bryr sig här ute lixom ? )
Har beslutsångest om jag ska åka hem imorrn eller inte.
I-landsproblem som heter duga.. Men jag är otroligt klkuven i den frågan...


Har inga direkta planer för veckan heller egentligen.
Det är väl egentligen det som håller mig kvar här.. Vill inte åka hem till vardagen...
Vakna, käka frukost, morgonpromenad, kanske en solning, träna, hem, duscha, glo på tv,sova
O seeeeeen börjar kalaset bara om igen.
 
Good god, ge mig ett jobb!!!! :)
Behöver ha tillbaka mina rutiner tror jag. så jag slipper tänka så mycket. Jag kanske skulle kunna släppa allt det gamla o bara gå vidare.


Lite som Sarah sjöng ikväll...
i moooooving on, and im gona be stronger noow, and nothing can break me down....
lalalalalalla

Skulle vara skönt att ha den styrkan då o då eller vad säger ni? =)


Tjingelingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0