Hard time.

Då var kalasandet slut och verkligheten slog hårt tillbaka igen.
Finns ingenting jag kan göra. Så jag får lära mig leva med det helt enkelt.


Igår var Jacob och jag o inhandlade för första gången på systemet.
Han är ju stor nu :P
Sen gick vi hem, jag lagade mat  o fixade o styrde, sen kom mamma och lillebror
hem. Vi käkade och Jacob fick paket o sen  gick vi hem till Anneli.
Lite närhet, men det dog ganska snabbt imorse...

Så vbar vi o köpte Klocka som jacob själv skulle få bestämma, o så
shoppade mamma o jag lite till oss själva, för min del blev det strumpbyxor, mascara
och lite nya sminkpads. Alltid bra att ha mamma med sig när man ska handla sånt! :P


Så nu springer mammsen i tvättstugan o jag h ar lagat mat.
Otroligt segt. Ikväll blir det att träffa Sandra. Häääärligt häääärligt! Måste få tankarna på  annat ett tag.


Många frågar mig hur jag orkar med egentligen, orkar med att bli så bortstött och hur jag  orkar hantera att jag
gör sååå mycket för någon som bara trycker ner mig.
Idag frågade jag mig själv samma sak.
Jag har ingen aning egentligen. Finns det ens ett svar på det.?
Så klart att jag har en gräns! När kärleken tar slut så är det självklart att jag vänder ryggen till.
Jag vill verkligen inte ha så otacksamma människor i mitt liv, som jag bara duger åt ibland, som inte känner
att jag är värd att lägga tid eller energi på, som kommer med dåliga bortförklaringar på varför de aldrig ringer eller
"orkar" träffas..
jag vet inte hur det funkar i en sådan persons hjärna.. o jag tänker inte utforska det heller.
Är jag ingenting värd efter allt jag gjort o fortfarande gör så är det ju bara tragiskt!
Men nu räcker det iallafall :P
Ber till mina änglar om styrka varje kväll! O en dag kommer jag få det jag ber om! :)




Ikväll ska jag nog träffa Sandra.
Det var nog ett par dagar sen . Vet i tusinigen vad vi ska hitta på. Spelar ju ingen större roll egentligen..! :P
Bara skönt att kunna vara med någon som inte säger hur obehövd jag är eller hur betydelselös jag är.
LÄNGTAR!
hahaha
Jag funderar på att skriva en bok  om detta.... allvarligt.




Träna imorgon!!!
Tränade inte igår o inte idag. Så Imorgon MÅSTE jag pallra mig ner dit. Annars kommer jag
förlora den styrkan jag byggt upp.
Och det får ju inte hända ;P



Nu blir det en varm dusch, plocka ögonbrynen och efter det troligtvis en kopp kaffe :)



TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0