Hemresa

Ikväll åker jag hem.. jajjamensan..
Inte helt säker på att jag egentligen faktiskt vill det.. men va fan. Träna o sola.. Jag känner att det behövs :P
Får väl se till att komma upp hit igen till nsta helg eller nåt.
Kanske kan hinna med att planera in lite kompisar med.. har ju inte snackat med nån häruppefrån.. Så det är väl inte så konstigt att helgen har varit seg... EGENTLIGEN

Imorgon sika jag ta mig en titt på lillasysters hår.. Det blir en utmaning. Människan vill ha en förändring, men ha kvar längden, o hon som har så uppklippt hår vet jag inte hur i hela världen jag ska kunna förändra utan att klippa det minsta på längden.. Blir till att jaga inspiration..!!!
Men osm jag tycker då... uppklippt är ju det som kommer vara inne till våren... :P


Satt o kollade på tjuvlyssnat ..
Och en del människor är verkligen vimse i pannkakan :P

Busshållplats i Valsätra, Uppsala

Två tjejer ~25 står och pratar medan de väntar på bussen.
Tjej 1: Min pojkvän är så jävla korkad!
Tjej 2: Hurså?
Tjej 1: Vet du vad jag fick på min födelsedag!?
Tjej 2: Nä...
Tjej 1: Blåbärssoppa och en chokladkaka! Som jag fick gå och handla själv!

Vilken drömpresent! :P



JAG VILL HA DESSA!!!





Får se om bikinin beställs iallafall. Känns ganska aktuellt, då jag faktiskt inte har några badkläder.  :O



Nu ska jag dricka upp kaffet.. Måste åka härifrån vid 4.

TJINGELINGEN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ser du väl allt fram emot träningen imorgon va? BUBBEL OCH BASTUUUU! :D PUSSIPUSS

2009-03-16 @ 22:45:25
URL: http://blogmyway.blogg.se/
Postat av: Maria

haha skojja inteeee! kameran åker med!

Bevis på vår skönhetskväll behövs väl! :P Och middag o grejjer..!? Det är ju så jäkla underbart! :D HJÄRTA!

2009-03-17 @ 12:28:12
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0