hjärta



Jag älskar dig.

Mer än du kan tro, och uppenberligen mer än du förstått.
Är så ledsen att jag sårat dig.
Det kommer aldrig nånsin hända igen. Vet att det är svårt att tro på nån sådär, men
jag kommer att visa dig att det inte är någonting att vara orolig för!

För Jag Älskar Dig!




Ikväll vet jag plötsligt inte hur det blir.
Är sjuk.  Feber troligtvis, eller så mår jag såhär för att jag gick o sola... Jobbigt är det iallafall
Ville ha en jättemysig hemmakväll med bara massa mys, gos o vackra ord. :)
Men jag väntar.



Imorgon blir det nog lugnt. Kanske blir att sola igen så man känner sig fräsh tills på lördag då stämman är.
Är så laddad inför den, lite orolig bara över om jag kommer känna mig helt frisk.
Villså gärna åka, påverka...

Ska kampanja inför EUvalet, och jag har uppdraget att fixa tillstånd.
Saken är nu den att jag inte har en aaaaaning om hur man skaffar sig.. Ska kolla polisens hemsida annars får jag väl ringa dem.
Vet ju inte vilket område vi ska vara i heller om det bara är så att man ska ansöka för hela staden...
Någon som kan det här bättre än jag?




Nu blir det en kopp kaffe med mamma och kollar på " Sveriges värsta bilförare "
I väntan på att hjärtat ska höra av sig.




TJingelingen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0