Im still here.

Kvar i Sthlm. och blir det tills imorgon som det ser  ut just nu.
Känner att jag inte har nånting att göra hemma i Norrköping.
Det skrämmer mig faktiskt lite!

Kanske är det så att jag helt har glömt tjusningen med lilla Norrköping. Jag känner verkligen att jag blir lätt uttråkad och känner mig inte helt lycklig där hemma.
Även om jag har hela familjen o många vänner där hemma så måste jag erkänna att tempot i Norrköping inte riktigt passar mig.
Jag är inte så bra på att bara " flumma runt " utan att ha nånting som är någorlunda planerat i mitt liv.
Förut var det tunnelbanetider, jobbtider o tider för fika o annat som passades in och jag kände att jag hela tiden hade saker att göra...
stressigt kan man tycka att dt låter som, men jag känner att trots stressen, så varjag ändå lycklig. Glad över att ha saker att göra. Inte bara sitta hemma. se samma saker varje dag osv..
Tror helt enkelt bara att jag känner att Norrköping har gjort sitt för mig. Det passar mig bara inte. Blir väl att sätta sig ner o allvarligt tänka över var jag egentligen ska vara, och vad jag egentligen vill göra...


Haha, hittade en karta över tunnelbanan.. och under hela min tid i skolan bodde jga h'r i vallentuna-..
Långt åt helvete,
Det är den gula linjen som var min resväg till skolan fram o tillbaka hela dagarna.

Sen flyttade jag till lidingö, då kan man snacka om att det gick snabbare.
Det är den rosa vägen jag tog mig in till stan





Snacka om skillnad!!!!!


Hur orkade man åka så långt.?! Handlar om viljekraft! :D



Nu ska jag gå o fota de nyrenoverade rummen här i huset. Så jag har lite bilder att lägga upp här i bloggen. :)
Funderar på att ta en kopp kaffe och kolla runt efter hemresor tills imorrn... om jag nu ska hem då...
Tror jag skiter i det...!


TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0