inte så ovanligt.

Vill inte ens prata med dig just nu.
För att ibland är du så osmidig i saker du säger.
Får allt att låta som en dålig bortförklaring.
Pallar inte SNARK!   zzzzzzz......


Skänker en tanke till Moster, Frida o Josse, malin o gänget!
Metallica will be back.
Men fan så sur jag skulle bli. De kunde väl komma på det lite tidigare under dagen kan man tycka.
Stackars alla som kom från portugal, italien o norge, som faktiskt satt in en hel del
bara för att kunna se metallica....
Illa illa illa illa.....





Sitter just nu hos Anneli, lite sur o grinig, men hoppas på att Sandra ska kunna ändra det.. lite iallafall....
har haft en bra dag.
Fixade Annelis hår o sen var det mysbio ;)
Män som hatar kvinnor... grrrr... blev lite arg.. sen gav hon igen rejält, så då kände jag mig ganska glad igen..
Jag läste nånstans dessa ord:

" jag kan aldrig fatta varför kvinnor stannar hos män som slår o förnedrar dem, det är en gåta"

Kan bara säga att det var sjukt valda ord av personen.
Frågan, eller ja, konstaterandet borde väl snarare va:

" jag kan aldrig fatta varför en man slår och förnedrar en kvinna, DET är en gåta "


men det är ju bara min åsikt...


Nu ska jag ha myspys :)

NattiNatti
TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0