jahappja...

Precis hemkommen från Johanna nu då :)
Blev en riktigt mysig kväll. God mat, efterrätt och ett glas vin och massa skitsnack.
Så skönt att bara va för ett tag. :)
Såg faktiskt även sex and the city-filmen.... Visst ligger jag efter i tiden? Joo jag vet...
Men oj så härlig den var! Jag är ju inte mycket för såna här " tjej-filmer " egentligen, men
denna film gillade jag :)
Slog även lite på säcken. Slog ur mig frustrationen och irritationen.
Slog på allt skit. Slog ner känslan av att vara oälskad och obehövd, oönskad.
Jag  slog och slog och slog. Tills jag verkligen inte kunde slå mer.
Ville gråta
Men slog så mycket att orken bara pyrde ut.
Jag önskar mig en boxningssäck!!! Jag behöver den just nu.
Och troligtvis även ett bra tag  framåt.

Anledningen till frustrationen var att han inte hörde av sig igår igen sen..
Vi avslutade samtalet ungefär såhär:
jag - " jaaa, men jag måste gå in o träna nu, men du kan vl höra av dig sen,
           även om det bara är ett sms, så jag slipper alla jobbiga tankar "
Han- " Ja, det kan vi göra, vill inte att du ska ha såna jobbiga tankar"
jag - " vad bra. Lycka till idag sen då så hörs vi "


Så jag skickade ett sms efter gyme, och sen hörde jag ingenting mer.
Har även testat att ringa, men inte fått nån respons överhuvudtaget.. Så det finns inget mer för mig att
göra än att bara sitta här och känna mig så jäkla övergiven..
kanske inte riktigt är rätta ordet på känslan, men den är obeskrivlig iallafall....!
man kan omöjligt förklara hur det känns i magen..
Tror inte ens att det går att förstå om man inte upplevt detta själv...!
BAJS



Ikväll blir det mys!
Igen
Johanna, Frida, Lisa o jag... troligtvis en tjej till  som jag inte kommer ihåg namnet på
just för tillfället ska käka 3rättersmiddag och bubbla bubbelbad. med lite vin på  det. Känns vääääldigt
myspys! Och otroligt trevligt eftersom Johanna bara är kvar i landet en vecka till. Usch.
Orkar inte tänka på det just nu...!
Jag får helt enkelt ta vara på den tiden jag har kvar henne i landet! :)


Im missing you
and i dont know,  how im going to make it through,
but i gotta stay strong for us 2
its a job that i got to do.
so i go outside and i fake a smile,
and i really really missing you!



Nu ska jag och klippa!
TJingelingen sålänge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0