Lång dag

Gympasset idag kändes väl kanske inte överambitiöst från min sida.
Men ibland får man väl lov att ta det lite lugnare.
Sprang på bandet i min egna värld en stund. Så oerhört skönt att bara rensa tankarna från
allt skit och få perspektiv på saker och ting! Och det fick jag verkligen idag!
Nu gäller det bara att jag ska kunna härda ut också, för en viss självrespekt, det har jag tänkt behålla
även om processen blir lång!
Var lugnt och skönt också, inte allt för mycket folk, utan maskinerna stod oss till förfogande.
UNDERBART.

                              



Sen blev det hem. Bullen kom förbi... ledsen.... vet inte var det kommer ifrån eller vad jag kan göra
för att hjälpa. Men eftersom han inte vet själv är allt jag kan vara den starka personen som står
som en fast punkt tills vidare.
Och jag har inga funderingar på att vika ifrån det!
Efter träningspasset idag kände jag mig säker på min sak. Så nu backar jag inte! inte pga en
snabbdeprition. HJÄRTA
Sen när han åkte hem kom mammsen hem. Gjorde räkmacka och pratade.
Känns skönt att prata. För visst blir man ledsen och frustrerad, så det är väl inte konstigt att jag behöver prata jag med?
Eller är det kanske själviskt?
Jag vet inte vilket.
Men just ikväll kommer jag ha lite av en självömkande kväll. Inte för att jag är ledsen och sur, men för att jag  bara känner
att min själ behöver det.

Lyssna på musik... dricka iskallt vatten och skriva av mig mina tankar.
Vad jag vill egentligen med att bo här hemma i Norrköpingshålan igen.

Fick svar från ett jobbsök jag gjort... på vildmarkshotellet... (håll i er nu) som städerska! :P
Omg... Trodde aldrig att jag skulle få det ändå. Men eftersom jag måste söka så finns det absolut inga gränser... så ska ringa till dem imorgon och ha nån telefonaudition.. låter skrämmande.... Men JaJa...


Imorgon ska Bullen fira 20års kalas här hemma.. om det nu blir så. Jag får hålla tummarna.
Blir lite god mat och grejjer, sen får vi se om jag ska ta med honom ut och göra nåt... han verkar ju inte vara så sugen på att träffa mig alls nu för tiden.. att han tog sig ork till att göra det idag var tacksamt men slitsamt.
Så ska upp tidigt imorgon för att träna så att jag kan  klara av det psykiskt jobbiga situationerna.
Är kroppen utmattad så blir även mitt humör väldigt lugnt. Kan gå undan om jag känner att tårarna är på väg.
Jobbig tid nu. Men jag vill så gärna att detta är någonting som jag vet är överkomligt.!

                                                          

                                   

                                    Gymet är en jävla räddning för mig just nu!




Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0