ledsen i ögat

Min Bulle ligger på sjukhus :(
Och jag är inte hemma. Sitter i Sthlm o fläskar istället. Tror du att jag känner brådska över min hemfärd eller!?
Kommer ju inte kunna sova på hela natten....
hatar att vara borta när det händer sånt här. Vill ju sitta med o hålla handen :(
Usch.. Har en stor klump i magen just nu! veeerkligen STOR !


Åker troligtvis hem med första bästa tåg om jag inte väntar på Sandra som ska åka bussen hem runt 11..
Jag vill ju hem nu!
Ingen som har vägen förbi Norrköping!!???

Jag hatar verkligen att bara sitta o vänta på att få telefonsamtalet.
KOmmer ju knappast kunna somna innan.

Knäpper händerna o ber till gud att allt blir bra!


Älskar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0