Lite kuliga saker =)

Nu har jag varit inne på coolstuff igen o kikat lite. :)
Hittade en he ldel skojjiga saker !


  
En lampa som lyser grönt då vattnet är kallt
                                      Lila då vattnet är ljummet
                                      Rött då vattnet äntligen är varmt och skönt

En sån ska jag införskaffa mig :)
Som sagt, " Att sticka in handen för att känns, känns som en  1990-talsgrej " ;D







Jag, som jämt har sånt spring i benen och ständigt är uttråkad funderar även på en sån här..

" Kanske världens Svåraste Pussel! ISIS är en handgjord glob av extremt hög kvalitet, konstruerad i flera lager, täckt av svårtydda hieroglyfer. Öppna den och det väntar en belöning!!"
Spännande!






 

" Ställ en fråga och låt Mystic 8 Ball ge dig svaret! Meningslöst? Javisst! Inte desto mindre sitter du där med kompisarna och ställer fråga efter fråga och garvar hejdlöst åt svaren."

Jisses, bara 89kr !
Mjoo, visst kommer den inte ge några svar som är sanna, men ett gott skratt förlänger ju livet..?
Eller..? :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0