Ordbajsa

Yes, än så länge har inte en enda vettig tanke uppkommit.
Ganska ovanligt måste jag säga. Jag som alltid har en åsikt eller tänker så det knakar.

Sitter med mitt kaffe o ska sen packa ner träningskläderna i satsväskan o bege mig till
ännu ett svettpass.
Satan så bra man mår av träningen!
Jag känner mig mycket säkrare på mig själv!
Har tänkt ( jag hade visst tänkt kom jag på ) att jag ska börja mäta mig. Vägning är så jäkla  deprimerande. tror att mätning kan ge mig mer. :) Det är ju ändå cmtrarna som räknas.
för mig.



Frida ska med och svettas idag med.
NIIIICE... ännun en som har bättre kondition än mig.
Jag kommer stå längst bak för er som undrar. Antar att intresset på detta inlägg hamnar nånstans på noll.
i dont care.





Det är formodligen dags att banta då:

*
Du ombeds att hoppa ner i poolen så att dina kompisar kan
   surfa på  vågorna.

* Du måste använda roller för att sminka dig.

* Viktväktarna KRÄVER att du SLUTAR vara medlem hos dem.

* Du stiger upp på en våg på ett nöjesfält och den säger med
  digital röst: " en i taget tack ".

* Busschauffören ber dig att sätta dig på andra sidan mittgången
  för att han i nte vill tippa över när han svänger.

* Du suddar ut allt på svarta tavlan enbart genom att vända dig
   om i klassrummet

* De kastar puffat ris på ditt bröllop

* Du trillar omkull och i dina försök att ta dig upp så vaggar du
   dig själv till sömns.

* Pickupens framhjul åker upp i vädret då du sätter dig på flaket.

* Du börjar använda dina hakor då fingrar och tår tagit slut när du
   räknar






Nae. Off till SATS.
Ses där!


TJINGELINGEN






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0