såja

Bullen mår bra! :)
Somnade sent inatt, sov till 11 typ..
Min kropp är lite beundransvärd till o från tycker jag,. Vet ingen av mina vänner som kan sova så otroligt lite som jag. Behöver knappt sova alls på 2 dygn... men somnar jag nångång under tiden så går det inte att väcka mig.
Onödig information.

Är kvar i Stockholm..
Ska skutta in i duschen nu, Älskar hur fint de har fått de här hemma. Nästan så man ångrar att man nånsin flyttade. =)
får se m några bilder följer med hem


Ikväll är folket en runda o ser på Labero. FUSKISAR
Var på hans show förrförra året. GRYMT! men i år fick jag alltså stanna hemma.



Blir kanske hem till Norrköping igen imorrn, känns så skönt att komma bort därifrån ett tag bara, =)
TJINGELINGEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0