svett o bakpotatis

Pass på gymet avklarat.
Känner mig så glad när jag varit där.!
När man inte har varit där på 2 dagar så känner jag att jag måste ge den lilla energin jag har på att verkligene ta ut mig på gymet, så ska absolut dit imorron oxå :)


Älsklinbg hörde av sig idag. Kändes mycket bra!!!
Väldigt lugnande om inte annat.! :) det gav mig lite mer energi faktiskt. att slippa tänka på det
eftersom det är svårt att ge allt på gymet när jag har massa jobbiga tankar ...
Men nu är det alltså bra! :)



Sitter ute hos Johanna på landet. Underbart att komma bort från lägenheten i stan för ett dygn o njuta av stort hus, landet och riktigt mycket snö! :)
Är så jääääkla hungrig asså. Blir bakpotatis ikväll. Kan ju inte sitta fel känner jag! MUMS


Måste säga det att det kommer svida otroligt mycket i hjärtat när Johanna åker nästa söndag.
Känns redan som om jag saknar henne., Honm orkar med att lyssna på mig när jag har det jobbigt, hon
skulle inte bli arg om jag väckte henne mitt i natten för att bara behöva prata o gnälla av mig lite.
Älskvärt
speciellt just nu, då jag känner att mitt psyke tar en del stryk.
'
TACK!!!!



Så nu ska vi snacka lite skit i väntan på mat o sen skulle jag gissa att det blir så ska det låta =)




TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0