utmattad!

Idag blev det hårda tag på gymet...
Även om jag inte var minsta taggad från början...
Jag älskar träningen. jag hinner rensa bland tankarna och samla energier. Imorgon ska jag åter igen påt och träna!
jag har målet  satt framför mig. Sommar 2009 ska inte bli som alla andra år.
Tänker inte sitta och tycka att jag inte ska följa med på saker för att det är för varmt ute och jag vill inte ha så lite kläder på  mig..
Hur frisk är man om man tänker så egentligen??? :S


På tal om kläder så rensade jag mina garderober härom veckan.. Det var hårt arbete kan jag lova.
Slängde ut alla kläder mitt i rummet och började sortera.
Jag har oootroligt svårt för att skilja mig ifrån vissa kläder... Men en papperskasse fick jag minsann ihop
av allt det här :




En hiiimla röra.
Nu hänger dock allting i finfin ordning i mina garderober.

Fick även ett par nya stövlar. Direkt från usa.
I like





mamma och jag har käkat tacos o ska nu glo på CSI, vilket enligt mig är den bästa serie som nånsin gjorts.
Imorgon blir det solning, träna och sen på Borgs moderata styrelse-möte.
Det krockar dock med mufmöte...  så jag får ringa till ordförande o kika vilket det är menat att jag ska gå på :P

Avslutar med att jag känner mig full av kärlek :)
Älskar min bulle, och är så glad att jag har honom.
Hjärta!





TJINGELINGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0