" 4 av 5 toast "

KANONKUL


Buss 1 från Karlsborg till Lidköping

Två tjejer ~18 sitter och pratar. Den ena tjejen berättar om när hon hade sex med sin pojkvän i familjens friggebod och att hennes pappa knackade på dörren.
Tjej 1: Oj, vad pinsamt. Tror du han hörde något?
Tjej 2: Nej, det tror jag inte. Vi är så lata när vi har sex, så jag ligger bara där.



I en kö, Södermalm

Två tjejer ~30 står och samtalar.
Tjej 1: Hur gick dejten med den där killen då?
Tjej 2: Äh, det blev inget.
Tjej 1: Varför inte då?
Tjej 2: Han skrev ett tråkigt sms.
Tjej 1: Jaha, vad tråkigt.



Pendeln mot Märsta, Stockholm

Det är lördagskväll, en kille och en tjej ~23, stiger på tåget och sätter sig mitt emot varandra i en sittgrupp. Killen sätter sig bredvid en tjej ~25 som då blir tvungen att flytta på sin väska.
Kille: Hej! Vilken fin väska du har. Blommig och söt.
Tjej 2: Tack!
Kille: Vill du ha en snus?
Tjej 2: Nej, jag snusar inte.
Kille: Men det är riktig finsnus. Kolla, säker på att du inte ska ha?
Tjej 2: Nej, snus är inget bra vet du väl...
De forsätter att prata om snusning och rökning och efter ett tag börjar killen fråga henne om vart hon ska, ålder och om hon har pojkvän. Till slut avbryter tjej 1 dem.
Tjej 1 (till killen): Men alltså du, hur ska jag kunna lita på dig när vi har gift oss, när du redan nu försöker ragga upp tjejer på tåget?
Killen (till tjej 2): Det här är Lina, min blivande exfru.




Allt från tjuvlyssnat
Tjingelingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0