Änglar flyger!

Jag sover somen stock därute. En sak som är säker. ;P

Nu har jag kommit hem från HC precis efter en fika med mammsen :)
Väldigt trevligt!


Sen satte jag mig vid datorn och såg vad min gulliga lillebror har ritat till mig på min data! :D
Självklart går det inte att ladda upp bilder just nu.. så jag antar att jag får visa er senare.


Nu ska jag hoppa in i duschen o tvätta håret noga, för sen kommer minsann Johanna och klipper mig! :D ska bli väldigt skönt, även om jag fått mycket kritik, här är det minsann ingen som vill att jag ska klippa, men topparna måste bort. Mår så dåligt när jag ser på barret. Usch o fy. Det växer ju så snabbt ändå :P


Skriver senare! :)
Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0