ännu en onsdag

Idag har det varit en sjujääävla dag! :D
Började kalasbra. Var på topp som aldrig förr o har inte kunnat sluta le på hela dagen. Fått komplimanger från goa nissar här nere i Eksjö så jag  blir ju tusan generad. Det är inte varje dag jag får en komplimang.
Men jag gillar det ;)


Fick iväg en hel del. O pontus var gryyyyyym idag! :D
Riktigt starkt jobbat!

Vädret kunde ha avrit roligare dock. Blåst storm hela dagen.
När jag kom hem var det dock en väldigt mysig utsikt från mitt fönster :

                               

Mysigt va!? :)
jag tycker det iallafall!


Sen när jag kom hem till hotellet igen efter jobbet, blev det att stoppa i sig en macka o sen en snabbdusch innan jag gick bort till Sarah.
Hyrde Yesman
Nån som har sett den?
Jag ska vara redigt ärlig och säga att jag veeerklgien tyckte att den sög! :S Visst var det kul påsina ställen. men satan så seg!

                                       
Inget vidare.

Men trevligt att göra nåt annat än att sitta ensam hemma på hotellrummet iallafall. För det har jag tröttnat på nu!
Skönt att åka vidare efter imorgon med.
Gislaved nästa gott folk!
Pontus och jag kommer köra öööver hela stan ;P Eller byn... hur stort är  Gislaved ens?
Skitsamma. Vi kör över dem iallafall ;P


Nu ska jag ligga o glo på CSI och bara gotta mig med min coca cola och chokladbit! Jag har förtjänat det idag! :)


PUSSELIPUSSEN O TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0