Back in NKPG

Yes!
Ni hörde rätt.

Direkt från Skara.


Har ju inte bloggat på ett tag så tänkte dra de senaste dagarna i stora drag.


Vi  åkte från eksjö till gislaved för marknad. hiiimla trevligt .
Tele2 slog upp tältet intill  oss så det blev massa härligt krigande. Själv fick jag värmeslag. jääävlar så varmt det var!
Vårat krypin var dock mysigast ;)

   


Pontus och jag hittade redbull och tillslut tog vi tid på vem som drack snabbast. Han vann. punkt.

   
   

Sen stekte vi vidare i solen
o mosade Gislaved



Sen var det vidare till Skövde för att spendera natten på ett hotell där.
Jisses vilket rum vi fick !!! så jäkla stort rum att jag funderade på om vi skulle behöva walkie-talkies för att kommunicera med varandra!




Så spenderade vi dagen i skara. Träffade en väldigt ovanlig man, hade inte ett enda samtal och det var en allmänt pissig dag idag.
Skulle ju åkt till Tranås, men blev ändrat i sista stund och jag fick hoppa in och jobba med Alex i Norrköping istället. himla skönt att komma hem. jag behövde tvätta med, Så kunde ju inte bli mer lägligt! :P
Mammsen fick komma o hämta mig i Linköping efter en timmes försening med tåget... Jag haaatar tåg. Nånting pajjar alltid när jag är med så att det blir förseningar o shit..
Men ta mig fan
Imorgon är det ny dag och nu ska jag sova så att jag orkar med en hel dag i Norrköping city :P
Sov gott mina korvar så hörs vi imorgon!



TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0