Då var det lördag igen

Dagen känns ganska planerad idag måste jag säga.

Nu blir det att ta min supersnabbasupercykel ner till Sandrew för att fläska lite i solen innan det är dags att göra sig någorlunda fin och gå på partajj hos Peter.
Blir dock ingen utgång för min del. Har varken råd eller lust känner jag. Var full rulle förra helgen. Det räcker för ett tag =)

Så blir nog att möta upp Frida, Rikard och Josse sen o kika in på meet of the month.  Synd att inte virre är hemma så det kunde bli motorcyklar. Då hade jag känt mig bra tuff :D haha
Men som sagt. Det blir till att åka bil :P

Och idag skaaaa kameran också med!

Frida har ju faktiskt fått tillbaka kameran nu. Så nååågra bilder från förra helgen kommer här :)
Enjoy


     


                


   


   


                         


En hel del mojjebilder blev det men  ack så kul vi hade :)


Nu väntar SuperSnabbaSuperCykeln på mig.
Ha en nice lördag folks! I know i will :)


TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0