Helt osannolikt för fan!

Life is gooood ! :D

Var på vidareintervju idag. jag sopade mattan! :D
Känner mig väldigt säker på det här jobbet. Ska bara försöka få tag i Calle från Tele2  o försöka få min referens. annars kan det bli knepigt..
men iallafall...

Och seeeeen mina vänner
Hinner jag bara komma innanför dörren så ringer drömjobbet, eller ja... iallafall det jag väntat på o faktiskt veeeeerkligen vill ha.. Det med ;P
helt vansinnigt!

Så från att inte ha nåt jobb så har jag på 5 dagar har jag plötsligt hört av 3 jobb!
Och de senaste nu är jag 100% säker på att jag får. Kan deras produkter så pass bra att det vore idioti att inte anställa mig! ;P

Jisses... vet inte längre var jag ska ta vägen. Känns som en sten ramlar av mina axlar.. o ändå sitter det iofs några småstenar kvar, eftersom jag måste  komma med ett ja eller nej om nu  det kommer ett erbjudande om anställning. Inte klokt...


Puh.. var så exalterad att jag städade badrummet!  haha

Nu ska jag till gymet. Väskan är packad och supersnabbasupercykeln är redo!
Feeling good!


TJINGELINGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0