I need you to hold me....!

Nu ligger jag med alla mina miljoner tankar i huvudet igen.. Och klockan är mycket.. som vanligt. Musiken i öronen och skallen är full...
Går inte att sova förns man fått lite klarhet i allt virrvarr.


Som sagt... Idag hade jag jobbintervju... Kammade ju hem jobbet som aaaldrig förr. Jordskredseger.
Skulle säkerligen själv kunna ge mig en medalj för jobbintervjuer vid det här laget.! Helt tokigt om jag tänker efter.
MEN
Just detta jobb...
Innebär en hel del resande igen. Dock inte med 8 tjejer. Otroligt skönt, det hamnar ju på plussidan.. jag klarar inte av att bo, jobba, handla, samt hantera den sociala biten med så många tjejer 24/7, finns ingen möjlighet. FÖR mycket drama. Påverkar mig i jobbet. Inte alls bra.
Men nu är det mycket bättre och jämnt fördelat.
Plus
Men så kommer det till resandet... Orkar jag verkligen med det? Vara borta så länge? Är det kanske det jag behöver?

Behöver jag ut o röra på mig igen?

Hur går då allting som jag lyckats bygga upp här hemma igen?
Så skönt det skulle vara att ha någon här nu. En famn att krypa upp i.
någon som kan hjälpa mig med det här beslutet. igen.
Men du är borta nu..
så det här beslutet ska jag ta BARA för mig själv
Känns både bra och dåligt på samma gång.
Var i heeelvete kommer denna saknad ifrån helt plötsligt? :S Jag blir ta mig fan förbannad! Du förtjänar inte ens att vara saknad! Och dessutom har jag klarat mig så pass bra utan dig hittills.
Känns ovant att göra nånting sånt här bara för mig.,,, bara för mig...


i vilket fall som helst, bara för att släppa irritationen så finns det ju helt klart pengar att tjäna.. Om jag jobbar som en idiot fram tills att vi åker så kanske jag har fått lite klarhet i huvudet sen... hum...

Jag blir fan inte smartare av detta känner jag..
Johanna borde vara här o hjälpa mig göra en " mind-map " :D Det är hon bra på ;)

Imorgon har jag bestämt att Sandra och jag ska umgås! Saknar den lilla skitkorven! Hon har jobbat en hel vecka nu! Inga fler morgonpromenader eller annat tokigt..
Så imorgon borde vi ut o roa oss innan jag drar.
Sthlm i början på nästa vecka ;D Just so you all know!
KIMMIIIII
Jag kommer uuuuuppp!!! och OM vi ska umgås!! Ett år sen sist.

Ja, jag mår bra. men tusan vad det snurrar i skallen. Det var ju inte såhär det var tänkt alls!
Men som vanligt kommer jag fixa det.



Träligt inlägg det här.
Ha överseende :P haha


NATTINATTI


Kommentarer
Postat av: Kimmi

sååååå grymmt duktig du e, fick jobbet direkt, du får gå in på intervju för mig nästa gång hehe.

Ääääääntligen kommer du till sthlm :D:D:D jag har redan bokat in oss på speed dating hehe skojja gumman. Men d kommer bli mtk fika o fest o massaaaaa skvaller :)

2009-05-15 @ 09:40:57
Postat av: Maria

HAHAHAHA Speed-dating!? Behöver vi verkligen träffa fler mojjen!? :D HAHAHAHAH

Vi borde boka in snubben med låtsaskompisarna! HAHAH jag dör en smula! :P Jag looovar! Ringer så snart jag vet exakt dag. Troligtvis blir det torsdag!!! :D

2009-05-15 @ 15:59:21
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0