Its Friday

Nu är helgen här!
Och den här dagen blir troligtvis lika lång som igår.
Men jäääääääklar vad jag är glad! Fick reda på att jag fick jobbet Sandra och jag var på intervju för igår. Även hon! Så himla roligt känner jag! Däremot komemr jag att få tacka nej till dn tjänsten eftersom dagens intervju gick lika bra ;) Och det är så sjukt mycket bättre lön, så penga-galen som man är så väljer jag det. Kommer vara en heeelt ny butik och allt!
I feel like dancing!
Tror att intervjuer är min starka sida. Har inte kommit ifrån en enda intervju utan att få jobbet.
Yes! Jag skröt till och med lite där. inte ofta man gör det ;P


Ikväll blir det iallafall drinkar på  Manesa, men nu svarar ju inte Frida, så jag pallar inte ens bry mig. Vi ska ner iallafall. Om du läser det här vore det ju underbart om du svarar på antingen smset eller alla mina samtal!

Nu ska jag gå och föna håret.
Ha en kalasig kväll gott folk!

TJINGELINGEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0