jippihejj

Första dagen på nya jobbet avklarad!
Måste säga at jag tycker att det gick skitbra!!! Jag ska ta mig tusan bli bäst på det här! Taggad till tusen, vilket jag inte varit på bra länge... :D
O de 2 från teamet jag träffat är riktigt härliga människor dom med!!! :D


Sen var det ju det där med lördagens bravader..
Fyyy fan
Det var verkligen full rulle. Längesen jag slog över så totalt. men ibland är det faktiskt tillåtet! Händer ju bara nångång i halvåret / året.! hahahaha
Sjäääälvklart togs det bilder. Men som vanligt kom inte kameran fram när det väl var party, utan den var ju framme under tiden Sandra och jag gjorde oss iordning och hade oss....
Så ni får väl som vanligt glo på såna tråkbilder med endast mig o sandra.
har iofs lite bilder med även frazze på ett hörn i telefon.. men sladden är borta... :/


   

Även denna vecka kunde skönheterna bli rediga odjur! ;)





Men den bjuder vi på  ;D


Nu blir det duschen!
TJINGELINGEN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0