Location Eksjö

YES MINA VÄNNER


Idag har det varit en lång dag.
Mycket beror nog på att det var lite teampartajj igår, och vi skulle upp och jobba. Jag fick skutta till tandläkaren. Kändes bra att nånting börjar reda sig :P hahaha Haft ganska ont i käken hela dagen efter det besöket.
Så nu har en ipren slunkit ner och jag är rastlös.
Ligger på hotellrummet i Eksjö och kikar lite på tv...

Kan ju börja med att berätta om gårdagen
Var himla trevligt. Känner att det är ett härligt team jag hamnat i ! :D Finns ingen otaggad människa!
Möttes upp på hotell kneippen och drack o snackade en massa skit.
Sen gick vi, efter staaaarka protester från min sida, till Hugo.
Och tro det eller ej, men med det trevliga sällskapet var även Hugo helt okej! :)
Lite bilder hann j ga också med. men det blev inte många inte..!

  

                                            

 

                             

                              


det var det. :)

och såhäääär bor jag på hotellet , bor tillomed på annexet, så leker lite "stig-helmer" ;)

                                    

                                  


Så ska jag sätta mig ner o avnjuta min smarriga kvällsmat som jag var och handlade borta på Ica :) Himla trevligt att Sarah bor här nere! Väääldigt kul att träffa henne, o snacka om att jag skulle vilja ha hennes diettips! Så smaaaaal hon har blivit! :D STARKT JOBBAT!
Fralla med nåt mojjs jag hittade, Brämhults jordgubb/lime juice och lite vindruvor
Mumsfillibabba! :)

                                           



Sov så gott sen mina små korvar så hörs vi imorgon!
Kötttaaaaa!!!


TJINGELINGEN



Kommentarer
Postat av: kimmi

Du e bäääääst :)

2009-05-26 @ 16:38:25
Postat av: maria

Haha kom medmig ut på turné gumman! :D

2009-05-26 @ 17:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0