Ny vecka - nya tag !

Nuuuu är det måndag igen.
Lördagen bjöd på en hel del skratt faktiskt. Kul folk och god dricka. Boysen hade ju till o med bakat! :D haha vuuuuuxenparty på högnivå! :D Meningen var ju att folket skulle ut, men det slutade inte förns halv 2 eller nåt. Så Sandra o jag gick raka vägen hem o sov sen =)

Kameran åkte inte fram överhuvudtaget under kvällen. Varken Sandras eller min. Väldigt tråkigt känner jag, men vad tusan. Sandra o jag tog lite bilder innan. Som vi sagt tidigare så visas ju skönhet i många olika former... en del tar ju priset dock :P


        

                         


Ja fy sjutton. Full rulle var det.
Och samtal hade vi missat, en hel del... men inte tusan hade vi ju telefonerna med oss heller.
Klantigt. right!? Men inga sura miner där som tur är! Både frazze och Berra.
Soooorry



Så var det söndag
Sandra och jag kom nog inte ur sängen förns halv 2 tror jag.. Inte klokt vad vi sov ut. VÄldigt skönt och välbehövligt. =)
Gick hem och duscha o grejja, hann dricka kaffe med mammsen innan segkorv hörde av sig.
Så jag haka på ut till laaandet. Käkade tacos. MUMS Favoritmaten och allt.! =)
Sen blev det gos o somnade tidigt troooots att Sandra o jag sov kalaslänge! Men sov så oroligt eftersom hunden fick spelet runt 1975863856 gånger under morgonen...
Så kom mammsen o hämtade mig. Skönt det hade varit att ligga kvar o dra sig.. men då hade det blivit svårare att komma hem... Så det här blev bättre än att gå iallafall :P

Så nu har jag druckit kaffe med mammsen o sen blir det till att möta Sandra. Tänkte gå med henne till sol o motion sen när hon ska träna. Blir att sola den sista solningen jag har kvar. I need it !!!
Sen hoppas jag få tag i Frida så att jag kan bli av med skulden till henne med :D Så himla skönt att bli av med sånt.
BTW..! Ny jobbintervju den 8onde. Jag MÅSTE ha det jobbet. Börar bli tajt att leva nu känner jag. Hur ska jag kunna plugga heltid när jag känner redan nu att det är en jääkla skillnad på ekonomin??

Måste ändå tacka Anneli för allt hon präntat in i huvudet på mig under alla år. hade det inte blivit som det blev så hade jag säkert inte gått in lika helhjärtat i allt som hänt den senare tiden.
Fick pappa att ta tag i min övningsskörning, började faktiskt plugga SAMTIDIGT som jobbsökandet går i full fart.
Tack! Dagen kommer, då jag ska kunna gottgöra det!


Nu ska jag fixa salladslunch till mammsen och mig, o sen ska jag slå en signal till pappsen =)

TJINGELINGEN



Kommentarer
Postat av: Kimmi

Hej gumman :)



Det var ett tag sen, hoppas allt är bra :)



Kram / Kimmi

2009-05-04 @ 14:47:30
Postat av: maria

Men heeeej stumpan!!

Det var riktigt längesen! Är du hemma nu igen?

O var haaaaar du hållt hus!? :D

2009-05-04 @ 16:26:27
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/
Postat av: Kimmi

Hihi jag har vart i USA, har vart kul o läsa din blogg därifrån. Nu är jag hemma, kommer va här hela sommarn, sen åker jag tillbaka i höst, har fått jobb som Paralegal på en advokatbyrå där.



Hoppas allt e suPa Dupa goooood :)

Vi får ta nån fika och uppdatera varann om allt man missat hehe.



Kraaaaam :)

2009-05-04 @ 19:13:22
Postat av: Anonym

haha men vad tusan! Har du läst den o inte ens lagt en kommentar!? Chooockad! Vad hände med allt mailande vi skulle göra!? haha



Vad kul att det går bra för dig därborta! Fortfarande lika avis! ;)

jaaa men absolut! Har du samma nummer eller har du bytt nu??

Pussssen!

2009-05-04 @ 22:34:30
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/
Postat av: maria

Har du samma nummer när du är hemma nu som förra gången!? :P

2009-05-04 @ 22:52:34
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/
Postat av: Kimmi

hehe det är 6 h tidsskillnad så kommentarerna skulle va skit konstiga tider typ 4 på morgonen haha d skulle vart kul försig. Hehe skämms på oss som inte mailat en enda gång haha vi måste bli bättre på d. Du får komma och hälsa på mig där i höst oxå hihi :) !



yepp har samma nr, 0735720581 , om du har fått nr sms.a mig nya om du kan.



Massa kramar :)

2009-05-05 @ 12:58:43
Postat av: lilla syster

haha, Maria, jag är glad att du fortfarande visar vem du är på bilderna. haha sötnos xd

2009-05-05 @ 17:29:18
Postat av: Anonym

haha, Maria, jag är glad att du fortfarande visar vem du är på några av dom bilderna som du har tagit på dej. haha sötnos xd ****

2009-05-05 @ 17:31:58
Postat av: Maria

Kimmi:

hahaha det spelar ingen roll nääär du kommenterar! :D Jaa men skojja inte! Den här gången ska kontakten hållas för tusan! Klart jag ska komma över i höst! Är ju så sugen på o kika hur du har det där borta! Jag kommer slå dig en signal imorgon. Så håll koll på telefonen!! :D





Lillasyster:

Jag gör så gott jag kan :P

2009-05-06 @ 00:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0